Turunduskommunikatsioon. Reklaam ja imagoloogia
Lisainfo
Koolituse eesmärk on anda osalejatele süsteemne ülevaade integreeritud turunduskommunikatsiooni olemusest, komponentidest ja nende omavahelistest seostest ning tutvustada reklaamiteooria ja -psühholoogia aluseid, reklaamipõhise kommunikatsiooni ning imidžikujunduse olemust ja protsessi.
Turunduskommunikatsiooni mõiste. Müügi edendamine. Avalike suhete korraldamine. Isiklik müük. Otseturundus. Sponsorlus. Osalemine messidel ja näitustel. Sündmusturundus. Multimeedia kommunikatsioon. Toote asetamine. Erinevate kommunikatsiooni liikide omavaheline integreeritus. Kliendisuhete hoidmine ja turunduskommunikatsioon. Turunduskommunikatsioonialase tegevuse kavandamine. Kommunikatsioonialase tegevuse tulemuste hindamine.
Reklaam kui turunduskommunikatsioon ning teatav kunstiliik, kui kultuuriilming. Reklaamitegevuse alused: positsioneerimine, brändiloome, hoiaku, maine- ja imidžikujundus; reklaami vormistamise lähtekohad ning mõjustamisvõtted reklaamis.
Õppemeetodid: Interaktiivsed loengud, grupitööd, analüüs, diskussioon
Koolitajad:
Tiina Hiob, MSc
Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi Reklaami ja imagoloogia osakonna lektor, õppejuht
Algis Perens, MBA
Tallinna Ülikooli külaliskoolitaja, turunduse konsultant, raamatute "Teenuste marketing" ja „Projekti juhtimine” autor, Äripäeva Kirjastuse "Projektijuhtimise käsiraamat” põhiautor
Kõik huvilised
Koolituse lõpetaja:
- Tunneb turunduskommunikatsiooni tegevusi ja toimimise põhimõtteid
- Teab reklaamitegevuse aluseid ning mõjustamisvõtteid reklaamis
Avatud Ülikool, Elina Tahvel, koolitusjuht, tel: 50 90 216 | e-post: elina.tahvel@tlu.ee