Meediaga suhtlemise ABC
Lisainfo
Koolituse eesmärk on anda selgem ülevaade, mis on uudisväärtus, mis alusel valib ajakirjandus sündmusi uudisteks ning anda praktilisi juhtnööre, kuidas serveerida oma informatsiooni pressile nii, et see ületaks uudiskünnise. Meediatreeningu eesmärk on jagada praktilisi näpunäiteid, kuidas kaamera ja mikrofoni ees vastata ajakirjanike küsimustele.
Koolituse sisu
Koolitusel antakse ülevaade, mis on ajakirjanduse jaoks uudisväärtus, missuguste kriteeriumide alusel valib press materjali, millest tehakse toimetuses uudised. Grupitöös tehakse koolitaja antud teksti põhjal uudis ning analüüsitakse seda. Koolituse teises osas antakse praktilisi näpunäiteid, kuidas kaamera ees vastata ajakirjanike küsimustele.
Õppemeetodid: Interaktiivne loeng, praktilise ülesande lahendamine grupitööna, videotreening, analüüs.
Koolitajad: Barbi Pilvre, PhD; Indrek Treufeldt, PhD; Härmo Saarm
Koolituse läbinud õppija
- teab, mis on uudisväärtus ja mille alusel valib ajakirjandus sündmusi uudisteks
- kuidas serveerida informatsiooni pressile nii, et see ületaks uudisekünnise
- ta oskab paremini vastata ajakirjanike küsimustele
- oskab paremini kaamera ees esineda
Kõik huvilised
Avatud Ülikool, Elina Tahvel, koolitusjuht, tel: 50 90 216 | e-post: elina.tahvel@tlu.ee