Kuidas Google Analyticsi koolitusest saada maksimum
Sattusin koolitusinfo.ee uudistes juhuslikult peale artiklile "Kuidas võtta koolitusest maksimum?" ja see sütitas mind kirjutama konkreetselt teemal, kuidas just Google Analyticsi koolitusest saada maksimum.
Google Analyticsi koolitus tundub olevat paljudele ettevõtjatele vajalik koolitus, kuid kui me koolitusel küsime, et miks te tulite siia, et mis on need 3 peamist teadmist-oskust, ilma milleta te koolituspäeva lõpus ei lahku, siis selgub, et ega kõigil konkreetset eesmärki ei olegi.
Mulle väga meeldis Aksel Kirikal postituses "Kuidas võtta koolitusest maksimum?" koht, kus ta ütles,
et inimene areneb kõige rohkem:
• umbes 70% igapäevaste tööprobleemide lahendamise kaudu,
• umbes 20% kolleegide tagasiside kaudu,
• umbes 10% koolituste kaudu.
Et Google Analyticsi koolitus oleks sulle tõeliselt väärtuslik ja et sellest 10%-st oleks sulle või sinu meeskonnale maksimaalselt kasu, siis annan mõned soovitused.
ENNE KOOLITUSELE TULEMIST:
• Kui Sinu veebilehel pole veel Google Analytics küljes, siis tee seda esimesel võimalusel. Kui sa ei oska, siis palu Google Analyticsi koolitajal see lisada, sest see ei võta aega rohkem kui viis minutit.
• Loe enne koolitust sellistel teemadel nagu veebilehe eesmärkide seadmine, külastajate segmenteerimise vajalikkus ja teistest teemadest, mis tunduvad huvitavat.
• Kirjuta välja konkreetsed oskused/tegevused, mida tahad koolitusel omandada.
• Kirjuta üles kõik tekkinud küsimused ja saada need koolitajale, et ta saaks sulle anda koolitusel täpsed vastused või valmistada ette materjali.
• Väga sageli ei tea inimesed millele peaks üldse kodulehe analüütika osas tähelepanu pöörama, mistõttu selgita eelnevalt koolitajale oma valdkonda ja küsi millel fookust hoida.
KOOLITUSE AJAL:
• Kuna Google Analyticsi koolitus on praktiline ja ühe tarkvara põhine, siis kohe kui tempo läheb liiga kiireks või ei saa täpselt aru, kust mingeid andmeid saab, siis anna julgelt koolitajale märku.
• Mõtle kaasa ja püüa leida vähemalt kolm mõtet, mida saaksid enda puhul kasulikult rakendada. Tee märkmeid ja vaheajal küsi koolitajalt lisainfot.
PEALE KOOLITUST:
• Seadista Google Analytics endale sobivaks (töölaud, eesmärgid, aruanded ja segmendid).
• Rakenda õpitut kohe peale koolitust. Kohe kui jääd hätta, kirjuta koolitajale ja palu, et ta aitaks sind jälle õigele otsale.
• Paku töö juures võimalust, et teha teistele lühikoolitus kõige olulisemast. Nii saate olulised punktid koos teistega läbi arutada, saada uusi ideid ja kinnistad oma teadmisi.
Avalikul Google Analyticsi koolitusel osalevad erinevate firmade ja asutuste esindajad ning koolituskava on etteantud. Mistõttu on sisekoolituste eeliseks, et koolitus on eelnevalt kindla suunitlusega planeeritud ja keskendub ainult teid huvitavatele andmetele, analüüsile ja tegevustele.
Vaata milliseid teile huvitavaid teemasid sisaldab Google Analytics koolitus asutustele ja firmadele.
www.kodulehekoolitused.ee/Google-Analyticsi-sisekoolitus
Google Analyticsi koolitus tundub olevat paljudele ettevõtjatele vajalik koolitus, kuid kui me koolitusel küsime, et miks te tulite siia, et mis on need 3 peamist teadmist-oskust, ilma milleta te koolituspäeva lõpus ei lahku, siis selgub, et ega kõigil konkreetset eesmärki ei olegi.
Mulle väga meeldis Aksel Kirikal postituses "Kuidas võtta koolitusest maksimum?" koht, kus ta ütles,
et inimene areneb kõige rohkem:
• umbes 70% igapäevaste tööprobleemide lahendamise kaudu,
• umbes 20% kolleegide tagasiside kaudu,
• umbes 10% koolituste kaudu.
Et Google Analyticsi koolitus oleks sulle tõeliselt väärtuslik ja et sellest 10%-st oleks sulle või sinu meeskonnale maksimaalselt kasu, siis annan mõned soovitused.
ENNE KOOLITUSELE TULEMIST:
• Kui Sinu veebilehel pole veel Google Analytics küljes, siis tee seda esimesel võimalusel. Kui sa ei oska, siis palu Google Analyticsi koolitajal see lisada, sest see ei võta aega rohkem kui viis minutit.
• Loe enne koolitust sellistel teemadel nagu veebilehe eesmärkide seadmine, külastajate segmenteerimise vajalikkus ja teistest teemadest, mis tunduvad huvitavat.
• Kirjuta välja konkreetsed oskused/tegevused, mida tahad koolitusel omandada.
• Kirjuta üles kõik tekkinud küsimused ja saada need koolitajale, et ta saaks sulle anda koolitusel täpsed vastused või valmistada ette materjali.
• Väga sageli ei tea inimesed millele peaks üldse kodulehe analüütika osas tähelepanu pöörama, mistõttu selgita eelnevalt koolitajale oma valdkonda ja küsi millel fookust hoida.
KOOLITUSE AJAL:
• Kuna Google Analyticsi koolitus on praktiline ja ühe tarkvara põhine, siis kohe kui tempo läheb liiga kiireks või ei saa täpselt aru, kust mingeid andmeid saab, siis anna julgelt koolitajale märku.
• Mõtle kaasa ja püüa leida vähemalt kolm mõtet, mida saaksid enda puhul kasulikult rakendada. Tee märkmeid ja vaheajal küsi koolitajalt lisainfot.
PEALE KOOLITUST:
• Seadista Google Analytics endale sobivaks (töölaud, eesmärgid, aruanded ja segmendid).
• Rakenda õpitut kohe peale koolitust. Kohe kui jääd hätta, kirjuta koolitajale ja palu, et ta aitaks sind jälle õigele otsale.
• Paku töö juures võimalust, et teha teistele lühikoolitus kõige olulisemast. Nii saate olulised punktid koos teistega läbi arutada, saada uusi ideid ja kinnistad oma teadmisi.
Avalikul Google Analyticsi koolitusel osalevad erinevate firmade ja asutuste esindajad ning koolituskava on etteantud. Mistõttu on sisekoolituste eeliseks, et koolitus on eelnevalt kindla suunitlusega planeeritud ja keskendub ainult teid huvitavatele andmetele, analüüsile ja tegevustele.
Vaata milliseid teile huvitavaid teemasid sisaldab Google Analytics koolitus asutustele ja firmadele.
www.kodulehekoolitused.ee/Google-Analyticsi-sisekoolitus