Koolitusfirmad jätavad palju raha vedelema
Kui uurid näiteks Äripäeva TOP 10 parimat koolitusfirmat ja nende veebilehti, siis võid imestusega avastada, et nende koolituste tutvustused ei müü kuidagi.
Annan sulle lühidalt mõned näpunäited, kuidas sinu koolitusfirma võiks internetis nendest paremini oma koolitusi müüa.
1. Koolituse tutvustuse pealkiri ja sissejuhatus peab huvilisele selgelt ütlema mis koolitusega on tegu ja miks huviline peaks edasi lugema. Kindlasti aitab pakutavast koolitusest paremini aru saada teemakohane pilt või tutvustav video.
2. Ütle ette, milline on koolituse tulemus ja see peab olema kirjeldatud emotsionaalselt ja kliendi kasu rõhutavalt. Kohe alguses põhjenda ka miks sinu koolitus on erilisem kui teised sarnased koolitused.
3. Nimeta koolituse teemad loeteluna ning tähtsuse järjekorras. Nagu märkasid ei tooda teemasid kohe välja, sest teda huvitab ennekõike koolitusest saadav kasu.
4. Näita, kes on koolitajad ning näita oma logo. Huviline tahab teada millised kogemused on koolitajal selles valdkonnas.
5. Koolituse detailid on olulised: külastaja tahab kindlasti edasise huvi jätkumisel teada palju maksab, kus toimub, millal toimub ja mis mahus.
6. Näita koolitusel osalenute tagasisidet, sest sind ei usu keegi aga võõrad, kellel on nimi ja amet ja veebileht tagasisides märgitud on palju usaldusväärsemad müügimehest.
7. Küsi registreerumisel võimalikult vähe andmeid, sest rusikareegel ütleb, et mida rohkem külastajal tuleb vormil väljasid täita, seda vähem neid täidetakse.
Tahad rohkem teada, kuidas oma koolitusi kodulehe abil paremini müüa? Põhjalikud juhised saad siit: kodulehekoolitused.ee/kuidas-koolitusfirmad-saaks-internetis-tosta-muuki
Annan sulle lühidalt mõned näpunäited, kuidas sinu koolitusfirma võiks internetis nendest paremini oma koolitusi müüa.
1. Koolituse tutvustuse pealkiri ja sissejuhatus peab huvilisele selgelt ütlema mis koolitusega on tegu ja miks huviline peaks edasi lugema. Kindlasti aitab pakutavast koolitusest paremini aru saada teemakohane pilt või tutvustav video.
2. Ütle ette, milline on koolituse tulemus ja see peab olema kirjeldatud emotsionaalselt ja kliendi kasu rõhutavalt. Kohe alguses põhjenda ka miks sinu koolitus on erilisem kui teised sarnased koolitused.
3. Nimeta koolituse teemad loeteluna ning tähtsuse järjekorras. Nagu märkasid ei tooda teemasid kohe välja, sest teda huvitab ennekõike koolitusest saadav kasu.
4. Näita, kes on koolitajad ning näita oma logo. Huviline tahab teada millised kogemused on koolitajal selles valdkonnas.
5. Koolituse detailid on olulised: külastaja tahab kindlasti edasise huvi jätkumisel teada palju maksab, kus toimub, millal toimub ja mis mahus.
6. Näita koolitusel osalenute tagasisidet, sest sind ei usu keegi aga võõrad, kellel on nimi ja amet ja veebileht tagasisides märgitud on palju usaldusväärsemad müügimehest.
7. Küsi registreerumisel võimalikult vähe andmeid, sest rusikareegel ütleb, et mida rohkem külastajal tuleb vormil väljasid täita, seda vähem neid täidetakse.
Tahad rohkem teada, kuidas oma koolitusi kodulehe abil paremini müüa? Põhjalikud juhised saad siit: kodulehekoolitused.ee/kuidas-koolitusfirmad-saaks-internetis-tosta-muuki