Praktilise klienditeeninduse ABC
Lisainfo
Klienditeeninduse ABC – miks on oluline pakkuda positiivset kliendikogemust
Teenindaja töine roll: positiivsed ja negatiivsed rollikäitumised
Klienditeenindaja rolli eetika
Klienditeenindaja kutseoskuste seos hoiakutega
Grupitöö: ühiskonnas levinud hoiakud klienditeenindusse
Praktiline harjutus: Minu hoiakud teenindusse
Muutused klienditeeninduses – infoajastu eelised ja probleemid
Erinevad keskkonnad ning nendega arvestamine
Kliendist lähtuv mõtlemine, suhtlemine
Mina klienditeenindajana: isiksuse test
Anneli Salk
Koolitus toimub hübriidõppe vormis – koolitusel osalejad valivad, kas osalevad kontaktkoolitusel klassiruumis või eelistavad osaleda koolitusel veebi teel.
Detailne ajakava: www.kinnisvarakool.ee/koolitused/praktilise-klienditeeninduse-abc
Juba töötavad klienditeenindajad – inimesed, kes töötavad igapäevaselt klientidega ja soovivad arendada oma oskusi.
Alustavad klienditeenindajad– inimesed, kes alles alustavad tööd teeninduse valdkonnas ning vajavad baasteadmisi ja praktilisi tööriistu.
Kliendihaldusega seotud spetsialistid – inimesed, kelle ülesandeks on klientidega suhtlemine või meeskonna juhtimine teeninduses ning kes soovivad süvendada oma teadmisi ja oskusi.
Ettevõtjad ja väikeettevõtte omanikud – inimesed, kellele on oluline iseenda ja oma töötajate klienditeeninduse oskuste täiustamine, et pakkuda kvaliteetset teenust ja kasvatada oma äri.