Avaleht / Juhtimine, Turundus, müük / Positsioneerimine ja neuromarketing

Positsioneerimine ja neuromarketing

Koolituse aeg
21.11.2013
Koolituse hind
76 €
Asukoht
Pärnu mnt 67a, Tallinn, Harjumaa

Lisainfo

Koolituse tutvustus ja käsitletavad teemad

Eestis sulgeb iga päev 15 ettevõtet oma uksed. Nendest üks läheb ametlikult pankrotti, ülejäänud lõpetavad lihtsalt oma tegevuse. Kaks olulisemat põhjust, miks ettevõtted tegevuse lõpetavad või pankrotti lähevad on:
muutused turul;
konkurentsisituatsiooni tugevnemine.
Mõlemad nimetatud põhjused ei ole tegelikult aga mitte ettevõtte välised, vaid pigem ettevõtte sisesed probleemid. See on märk sellest, et ettevõttel puudub selge strateegia ja positsioon turul.
Pikas perspektiivis konkurentsis püsimiseks on igal ettevõttel vajalik läbi mõelda ja välja töötada strateegia turul eristumiseks ja ainulaadse positsiooni saavutamiseks. Kes eristub ja kliendi silmis konkurentidega võrreldes tugevamat positsiooni omab, ainult sellel on võimalus turul ellu jääda.
Toote või teenuse positsiooni turul määrab ära tegelikult klient. Kuidas klient neid valikuid teeb, seda on uuritud juba ammu. Alles viimase kümnendi jooksul on teadlastel õnnestunud tänu kaasaegsele tehnoloogiale lõpuks välja selgitada, kuidas klient tegelikult mõtleb ja ostude puhul käitub. Uus teadusharu neuromarketing annab meile lõpuks võimaluse oma toodete viimiseks tarbija teadvusesse.
Teadmised toodete ja teenuste õigest positsioneerimisest ja klientide ostukäitumise tundmine annab tugeva konkurentsieelise ning aitab ettevõttel pikas perspektiivis turul edukas olla.

Lektorid

Mait Ruut

Koolituse ajakava

9.30 - 16.30

Sihtgrupp

Uus koolitus ettevõtjatele, kes väärtustavad strateegilist turundamist ja oma äri pikaajalist edu!

Registreeru koolitusele