Avaleht / Isiksuse areng ja psühholoogia, Juhtimine, Personaliarendus, Teenindus / 30.09.2024 algab Klienditeeninduse arenguprogramm

30.09.2024 algab Klienditeeninduse arenguprogramm

Koolituse aeg
30.09-08.10.2024
Koolituse hind
1 219 €
Asukoht
Pärnu mnt 162 (Tallinna Ehituskool), Tallinn, Harju maakond

Lisainfo

Koolituse tutvustus ja käsitletavad teemad

KOOLITUSE EESMÄRK: koolitusel varustatakse osalejaid vajalike oskuste ja teadmistega teeninduse tulevikutrendide ja klientide muutuva vajaduste mõistmiseks ja nendega kohanemiseks. Koolitus keskendub praktiliste oskuste arendamisele, mis aitavad teenindajatel pakkuda kvaliteetset ja isikupärastatud teenindust, suurendades klientide rahulolu ja ettevõtte mainet. Samuti aitab koolitus osalejatel tõhusalt toime tulla stressi ja keeruliste emotsioonidega tööl, parandades nende emotsionaalset heaolu ja töö tulemuslikkust. Lisaks antakse koolitusel klienditeenindajatele teadmisi ja oskusi, et märgata ja mõista erinevaid isiksusetüüpe nii klientide kui kolleegide seas ning kohandada oma suhtlemisviise vastavalt.

MIKS ON KOOLITUS VAJALIK? Klienditeeninduse arenguprogrammi läbimine annab osalejatele vajalikud oskused ja teadmised, et pakkuda tipptasemel teenindust, suurendada klientide rahulolu ja parandada oma töö tulemuslikkust, valmistades osalejaid ette tulevikutrendideks ja muutuva klienditeeninduse maailma väljakutseteks.

Klienditeeninduse arenguprogramm toimub Tallinnas ajavahemikul 30.09.2024 – 08.10.2024. Täpsemalt, 30.09.2024 ja 01.10.2024 toimub koolitus kell 10.00- 13.15; 04.10.2024, 05.10.2024 ja 08.10.2024 toimub koolitus kell 10.00 – 15.15.

KOOLITUSEGA SAAB LIITUDA KA VEEBIPÕHISELT ZOOM KESKKONNAS, KUS OSALEJAL ON VAJALIK ARVUTI JA INTERNETIÜHENDUSE OLEMASOLU.

Koolitus sobib klienditeenindajatele ja kõikidele teistele, kellel on soovi alustada töötamist klienditeenindajana ning kes soovivad oma oskusi ja teadmisi selles valdkonnas täiendada.

Koolitusel käsitleme järgmisi teemasid:

I Tulevikutrendid teeninduses (4 akadeemilist tundi) (30.09.2024).

Tulevikutrendid teeninduses
Kümme globaalset tulevikutrendi teeninduses.
2024. a. olulisemad trendid ja muutused – nihe traditsiooniliselt teeninduselt suhetele-orienteeritud teenindusele, näiteks hüper-personaalsete teenuste pakkumine.
Töötajate valmisolek uuendustega kaasaminekuks (PE Konsult uuringud, 2022). Näited uute teenuste arendamisest: kulinaarne innovatsioon ja toiduturism ning tervise- ja vaimse tervise teenuste arendamine.
Tehnoloogia integreerimine (nt. AI, vestlusrobot, automaatvastaja jms.), klientide andmete pidev analüüs ja teenuste arendamine ning teeninduse parendamine. Reaalajas klientide tagasiside ning kiire teeninduse parendamine. Teenindajate pidev täiendkoolitus.
Firma maine kujundamine.
Muutuvad kliendivajadused ning muutused teenindustöö käsitlustes
Mis muudab klienditeeninduse heaks? Miks on hea klienditeenindus oluline firmale? Miks on hea klienditeenindus oluline kliendile?
Kliendi ootused. Kliendi riskid.
Millest sõltub kliendi rahulolu teenindusega? Kuidas suurendada klientide rahulolu?
10 oskust kvaliteetseks klienditeeninduseks. Klientide rahulolu ja lojaalsust tõstavad isikupärastatud teenuste pakkumused. Rõhuasetus emotsionaalsele kaasamisele, töötajate emotsioonid Eestis (Cambridge Ülikooli uuring, 2013; PE Konsult uuringud, 2018-2020).
Klienditeenindaja professionaalsus: erialane pädevus, ametialane pädevus
(USA, O’NET järgi), suhtlemispädevused.
Klientide muutunud eelistused.

II Kuidas säilitada teeninduses töötades oma vaimset tervist? 4 akadeemilist tundi (01.10.2024).

Kuidas pärast “raske” kliendiga suhtlemist toibuda ja mitte läbi põleda?
Kas olete pigem ekstravertse või introvertse isiksuse tüübiga töötaja? Kas olete pigem A-tüüpi või B-tüüpi isiksusega töötaja?
Kuidas ennast tööl negatiivsete emotsioonidega ja pingelistes olukordades
hoida?
Vihaga või teiste negatiivsete emotsioonidega toimetulek.
Emotsionaalne taust tööl: tööga seotud positiivsed ja negatiivsed emotsioonid (PE Konsult uuring, 2019). Tööga seotud emotsionaalne heaolu ja töö tulemuslikkus.
Lõõgastumine, keha kontrollimise tehnikad.
Psüühika kontrollimise tehnikad, automaatsed mõtted, visualiseerimine.
Kuidas teada, et emotsionaalne kontroll on taastunud?
Kuidas tööl tekkinud pingetega toime tulla?
Stress, tööstress ja läbipõlemine. Stressi toimimine.
Läbipõlemise riski skriiningtest (analüüs tehakse koolitusel).
Tööstressi tunnused (PE Konsult uuringud, 2021).
Tööstressi peamised põhjused (PE Konsult uuringud, 2018-2022).
Kuidas tulla tööstressiga toime?
Stressi esmaabi.
Praktiline õppus: stressi esmaabi tegevused ja „kultuurivitamiinid“.
Tegelik toimetulek stressi ja tööpingetega: probleemide lahendamine, sotsiaalne toetus, töö- ja pereelu tasakaal.
Levinud stressi vähendamise tehnikad (32 erinevat tehnikat).

III Suhtlemine pingelistes teenindusolukordades, 6 akadeemilist tundi (04.10.2024).

Teenindusetapid tervitusest kontakti lõpetamiseni
Enamlevinud keerulised teenindusolukorrad
Mida öelda ja teha kui klient ei lase ennast aidata
Mida teha ja öelda kui klient on emotsionaalne
Kuidas maandada kliendi emotsiooni
Konfliktide olemus ja juhtimine
Mida teha ja öelda kui teema pole tööalane
Mida teha ja öelda kui klient soovib erikohtlemist
Mida teha ja öelda kui klient on pettunud tootes/teenuses
Mida teha ja öelda kui klient on ise rahulolematuse põhjustanud

IV Selgekeelne enesekehtestamine teeninduses, 6 akadeemilist tundi (05.10.2024).

Mis on selgekeelsus ja miks see on oluline
Suuline eneseväljendus
Kirjalik eneseväljendus
Ametikirja nõuded
Teenindusolukorra lahendamine ja kaaslase töö hindamine. Suuline ja kirjalik tagasisidestamine. Juhendite järgimine
Refleksioon
Kehtestamistehnikad ja nende kasutusvõimalused

V Isiksusetüübid teeninduses – kuidas erinevate isiksusetüüpidega toime tulla, 6 akadeemilist tundi (08.10.2024).

DISC mudeli ja isiksusetüüpide tutvustus läbi värvide (punane, sinine, roheline, kollane). Viited kirjandusele, internetis leitavale infole. Miks on oluline osata mõista teisi ja ka ennast läbi isiksusetüüpide.
Isiksusetüübid pulkadeks lahti! Ehk vaatame otsa igale tüübile eraldi. Arutleme, praktiseerime, vestleme, iga tüübi juures.
Praktiline töö isiksusetüüpidega, võimalusel ka mõni rollimäng, et kinnistada iga tüübiga suhtlemist ja suhestumist.

Väljund: Täiskasvanute Koolituskeskuse tunnistus või tõend.

Lektorid

Mare Teichmann, Kairit Reiman ja Ketlyn Villem

Koolituse ajakava

Klienditeeninduse arenguprogramm toimub Tallinnas ajavahemikul 30.09.2024 – 08.10.2024. Täpsemalt, 30.09.2024 ja 01.10.2024 toimub koolitus kell 10.00- 13.15; 04.10.2024, 05.10.2024 ja 08.10.2024 toimub koolitus kell 10.00 – 15.15.

Sihtgrupp

Koolitus sobib klienditeenindajatele ja kõikidele teistele, kellel on soovi alustada töötamist klienditeenindajana ning kes soovivad oma oskusi ja teadmisi selles valdkonnas täiendada.

Registreeru koolitusele