STRATEEGILINE ARENDUSSEMINAR: Kaasaegsed personali arengu toetamise meetodid
Lisainfo
Koolitus- ja arendustegevused organisatsioonis nõuavad üha enam suuri väljakutseid seoses piiratud aja ja tegevusvaldkonnast tuleneva spetsiifikaga. Jätkusuutlikkuse tagamiseks peavad organisatsioonid kasutusele võtma üha tõhusamaid meetodeid personali arengu toetamiseks.
Seminar annab ülevaate koolitus- ja arendustegevuse tuleviku trendidest ja kaasaegsest tehnoloogiast, mis toetab õppimist organisatsioonis. Samuti saame ülevaate uudsetest õppimismeetoditest, mis toetavad äristrateegiat. Lisaks räägime sellest, kuidas koolitus- ja arendustegevuse tulemusi mõõta ja hinnata. Saame teada, mis iseloomustab tänaste töötajate motivatsiooni ja valmisolekut tulemusliku koolitus- ja arendustegevuse planeerimisel.
Eesmärk: Omandada teoreetilised teadmised ja praktilised oskused õppimis- ja arenguvõimaluste loomiseks organisatsioonis, et saavutada organisatsiooni strateegilised eesmärgid. Mõista strateegilise koolitus- ja arendustegevuse kasu organisatsioonikultuurile, keskkonnale ning töö tulemustele.
Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• oskab välja selgitada vajaduspõhiseid ja organisatsioonikeskseid arenguvajadusi;
• teab, millised on koolitus- ja arendustrendid ning mida arvestada tuleviku töötaja koolitus- ja arendustegevuse planeerimise puhul;
• teab, millised võimalused kaasnevad e- õppe süsteemi loomisel, teab mida arvestada selle loomisel ja rakendamisel;
• teab erinevaid õpikeskkondasid ja võrgustike vahendeid tulemusliku õppimise- ja arengu toetamiseks;
• oskab hinnata ja mõõta koolitus- ja arendustegevuse tulemust organisatsioonis;
• teab, kuidas luua tingimusi õppimiseks ja arenguks, et töötaja oleks motiveeritud.
Helina Kibar, Veroonika Tuul, Teele Saarma, Kadri Kütimaa, Klaas- Jan Reincke
9.45 - 10.00 Registreerimine ja hommikukohv
10.00-11.30 Koolitus- ja arendustrendid tulevikus
Helina Kibar, vabakutseline koolitaja ja Tallinna Ülikooli õppejõud
Organisatsiooni vajadused ja arengud koolitus- ja arendustegevuses viimaste aastate näitel
Tuleviku töötaja ja tema ootused koolitus- ja arendustegevusele organisatsioonis
Kuidas välja selgitada vajaduspõhiseid ja organisatsioonikeskseid arenguvajadusi?
Koolitusvajaduse väljaselgitamine organisatsioonis erinevate tasandite ja sihtgruppide näitel
Koolitusvajaduse analüüsimise meetodid erinevate tasandite ja sihtgruppide näitel
11.30-11.45 Arutelu
11.45-12.00 Kohvipaus
12.00-12.45 Mis on tehnoloogia poolt toetatud õppimine organisatsioonis?
Veronika Tuul, Eesti Täiskasvanukoolitajate Kogukonna juhatuse liige ja Tallinna Ülikooli õppejõud
Mis on muutunud õpikäsitus ja e-õppe võimalused töökohapõhises õppes
Millised on e-õppe piirangud töökohapõhises õppes?
Kuidas disainida õppimist toetavat e-õppe sisu?
12.45- 13.30 Kuidas koolitus- ja arendustegevus toetab äristrateegiat Swedbank AS- näitel?
Teele Saarma, Swedbank AS, Akadeemia juht
Inimeste arendamise lähtekohad ja koolituspõhimõtted Swedbank AS-is
Virtuaalne õpe ja koolituste haldus
Õpikeskkonnad- ja võrgustikud õppimise- ja arengu toetamiseks
13.30-13.45 Arutelu
13.45-14.30 Lõuna
14.30- 15.15 Kuidas hinnata ja mõõta koolitus- ja arendustegevuse tulemust organisatsioonis?
Kadri Kütimaa, If P&C Insurance AS, personalikonsultant
15.15 - 16.00 Mis tingimustel käivad töömotivatsioon ja areng käsikäes?
Klaas- Jan Reincke, Töödisaini labori Vivic kaasasutaja ja tegevjuht
Mida saab töötaja arengu soodustamiseks veel teha lisaks koolitustele ja arenguvestlustele?
Miks on oluline seada väljakutseid täpselt õigele tasemele?
Kuidas teha nii, et pidev areng on loomulik osa inimese tööst?
16.00-16.15 Arutelu
16.15- 16.30 Kokkuvõte
tipp, keskastme- ja esmatasandijuhid, personalijuhid,-spetsialistid, koolitusjuhid, -spetsialistid, kvaliteedijuhid