Avaleht / töökuulutused /

infotehnoloogia

CV Keskuse tööpakkumised

IT-spetsialist
Baltic Computer Systems AS
Tallinn
Compliancy & Security Manager
Nets Estonia AS
Tallinn
IT rakenduste admin/sysadmin
Nets Estonia AS
Tallinn
Kogemustega projektijuht
ADM Interactive
Tallinn
Alates 1400.00 kuni 2700.00 EUR kuus
Front-end arendaja
FiscalAdmin
Tallinn
Alates 1900.00 kuni 2200.00 EUR kuus
Kogemustega front-end arendaja
ADM Interactive
Tallinn
Kliendihaldur
PT MIKRO OÜ
Rakvere
Klienditeenindaja (Kroonikeskus)
PT MIKRO OÜ
Rakvere
Tehnik
PT MIKRO OÜ
Rakvere
Klienditeenindaja
PT MIKRO OÜ
Tallinn
Experienced Software Developer
EuroPark Estonia OÜ
Tallinn
Andmeturbeinspektor
Andmekaitse Inspektsioon
Tallinn
Alates 1400.00 kuni 1600.00 EUR kuus
TARKVARAARENDAJA (Delphi)
Medisoft AS
Tartu
IOS arendaja
UNREAL24 SOLUTIONS OÜ
Tallinn
PHP arendaja
ADM Interactive
Tallinn
IT-tugiisik
Hesburger AS
Harjumaa
Alates 1400.00 EUR kuus
Php arendaja
Envoice OÜ
Tallinn
Telemaatikainsener
SIEMENS OSAKEYHTIÖ EESTI FILIAAL
Tallinn
WEB дизайнер
ITM TRADE OÜ
Tallinn
Alates 3000.00 EUR kuus
Arvutisüsteemide administraator
Viljandi Haigla SA
Viljandimaa
Kasutajatoe tehniline spetsialist
Innovaatik OÜ
Tartu
Projektijuht
Innovaatik OÜ
Tartu
Veebiarendaja
Ma töötan ettevõttes, kus teeninduskultuur on kliendisõbralik, see tähendab, et meile läheb korda kliendi mure ja anname endast 100%, et klient oleks teenustega rahul. Selleks, et meil teenindus suurpäraselt õnnestuks on meil ettevõttes erinevad koolitused ja seminarid. Olen sealt alati tulnud ära visiooniga, kuidas ma saaksin veel paremini tööd edasi teha või ennast arendada. Minu jaoks on teeninduses kõige põnevam see, et ma mitte kunagi hommikul ei tea, mis väljakutsed mind päeva jooksul ootavad. Eesmärgiks on loomulikult see, et väljakutse saaks lahendatud ning kliendile jääks kontakt minuga positiivselt meelde. Eesti parimaks klienditeenindajaks saamisel olid mulle suureks abiks koolitused ja minu senine töökogemus, mis ma ettevõttest olen saanud. Aitas kaasa ka see, et võistlusel lähenesin ülesannetele täpselt nii nagu ma igapäevaselt oma töös muresid lahendan. Ma sattusin Teliasse läbi kutsekooli praktika, aasta siis oli 2007. Peale kooli lõpetamist oli mul alles praktikajuhendaja kontakt, kelle kaudu ka Telias edasi tööle asusin. Ma alustasin tehniku ametikohal. Edasi sooritasin IT-tehniku eksami, mille tulemusena sai minust IT-tehnik, kes teenindas nii erakliente kui ka ärikliente. Umbes kolme aasta pärast otsustasin kandideerida edasi arendustehniku ametikohale ning saingi väljavalituks. Arendustehnikuna on minu tööks hoolitseda, et minu tiimiliikmed oleksid piisavalt kompetentsed – õpetan ning toetan neid igapäevastes tööülesannetes. Samal ajal täidan osaliselt ka IT-tehniku töid. Initsiatiiv ettevõttes edasi liikumiseks on alati tulnud minu enda seest, kuid seda teekonda on toetanud ka minu juht ja töökaaslased. Töötamine Telia Eestis on minu jaoks olnud väga vaheldusrikas kogemus. Esiteks sellepärast, et me kasutame alati kaasaegseid tehnoloogiaid. Teiseks sellepärast, et meil on võimalik teha karjääri – ettevõttes on palju erinevaid ametikohti ning ettevõtte panustab pidevalt inimeste koolitamisse ja arendamisse. Kolmandaks oluliseks asjaks on minu joaks meie sõbralik kollektiiv. Tulevikuplaanid on mul hetkel lahtised, erinevad mõtted on peast läbi käinud. Hetkel olen oma töösse liialt kiindunud, et edasi liikuda, kuid iseseisvalt arendan endas projektijuhtimise oskusi ning õpin kasutama tänapäeva võrgu ja serverlahendusi. Telia Eesti on uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõte, kelle soov on pakkuda klientidele suurimat väärtust ning edendada infoühiskonda. Pakume Telia kaubamärgi alt nii eraisikutele kui ettevõtetele terviklikke mobiili-, interneti-, TV ja IT-lahendusi ning väärtuslikku sisu. ">Telia Eesti AS
Tallinn
Projekteerija
Seelion OÜ
Tartu
Kvaliteedi analüütik
Ma töötan ettevõttes, kus teeninduskultuur on kliendisõbralik, see tähendab, et meile läheb korda kliendi mure ja anname endast 100%, et klient oleks teenustega rahul. Selleks, et meil teenindus suurpäraselt õnnestuks on meil ettevõttes erinevad koolitused ja seminarid. Olen sealt alati tulnud ära visiooniga, kuidas ma saaksin veel paremini tööd edasi teha või ennast arendada. Minu jaoks on teeninduses kõige põnevam see, et ma mitte kunagi hommikul ei tea, mis väljakutsed mind päeva jooksul ootavad. Eesmärgiks on loomulikult see, et väljakutse saaks lahendatud ning kliendile jääks kontakt minuga positiivselt meelde. Eesti parimaks klienditeenindajaks saamisel olid mulle suureks abiks koolitused ja minu senine töökogemus, mis ma ettevõttest olen saanud. Aitas kaasa ka see, et võistlusel lähenesin ülesannetele täpselt nii nagu ma igapäevaselt oma töös muresid lahendan. Ma sattusin Teliasse läbi kutsekooli praktika, aasta siis oli 2007. Peale kooli lõpetamist oli mul alles praktikajuhendaja kontakt, kelle kaudu ka Telias edasi tööle asusin. Ma alustasin tehniku ametikohal. Edasi sooritasin IT-tehniku eksami, mille tulemusena sai minust IT-tehnik, kes teenindas nii erakliente kui ka ärikliente. Umbes kolme aasta pärast otsustasin kandideerida edasi arendustehniku ametikohale ning saingi väljavalituks. Arendustehnikuna on minu tööks hoolitseda, et minu tiimiliikmed oleksid piisavalt kompetentsed – õpetan ning toetan neid igapäevastes tööülesannetes. Samal ajal täidan osaliselt ka IT-tehniku töid. Initsiatiiv ettevõttes edasi liikumiseks on alati tulnud minu enda seest, kuid seda teekonda on toetanud ka minu juht ja töökaaslased. Töötamine Telia Eestis on minu jaoks olnud väga vaheldusrikas kogemus. Esiteks sellepärast, et me kasutame alati kaasaegseid tehnoloogiaid. Teiseks sellepärast, et meil on võimalik teha karjääri – ettevõttes on palju erinevaid ametikohti ning ettevõtte panustab pidevalt inimeste koolitamisse ja arendamisse. Kolmandaks oluliseks asjaks on minu joaks meie sõbralik kollektiiv. Tulevikuplaanid on mul hetkel lahtised, erinevad mõtted on peast läbi käinud. Hetkel olen oma töösse liialt kiindunud, et edasi liikuda, kuid iseseisvalt arendan endas projektijuhtimise oskusi ning õpin kasutama tänapäeva võrgu ja serverlahendusi. Telia Eesti on uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõte, kelle soov on pakkuda klientidele suurimat väärtust ning edendada infoühiskonda. Pakume Telia kaubamärgi alt nii eraisikutele kui ettevõtetele terviklikke mobiili-, interneti-, TV ja IT-lahendusi ning väärtuslikku sisu. ">Telia Eesti AS
Tallinn
Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia õppekavarühma õpetaja
Tallinna Tööstushariduskeskus
Tallinn
Müügikonsultant
Klick Eesti AS
Tallinn
Alates 640.00 kuni 1200.00 EUR kuus