Avaleht / E-õpe / Klienditeeninduse koolitus "Teenindaja kui juht"

Klienditeeninduse koolitus "Teenindaja kui juht"

Koolituse aeg
Aastaringselt
Koolituse hind
20 €
Asukoht
Internetis
Koolitaja
ahsoo.ee

Lisainfo

Koolituse tutvustus ja käsitletavad teemad

Kui tihti me sellele mõtleme, et tegelikult on klienditeenindaja roll väga sarnane juhi omale? Juhib ju teenindaja klienti läbi teenindusprotsessi, kasutades selleks mitmeid juhi funktsioone. Teenindajal tuleb planeerida, organiseerida, kontrollida ning motiveerida klienti ostma.

Lisaks sellele kujundab ettevõtte maine kliendi silmis just teenindaja, kellega klient igapäevaselt kokku puutub, seega tuleb täita ka esindamise funktsiooni, kuna iga teenindaja on oma ettevõtte visiitkaart.

Lühikoolituse eesmärgid:

1. Mõtestame iseenda rolli teenindajana.

2. Mõista, millised on kvaliteetse teenindusprotsessi psühholoogilised põhireeglid.

Kursuse struktuur:

1. Sissejuhatus koolitusse, teenindaja roll ja selle olulisus ning harjutus
2. Teenindusprotsessi struktuur ja etapid
3. Iseenda valmispanek teenindustööks ehk toetavad ja piiravad mõttemustrid ja harjutus
4. 4 võimalust ebameeldivas situatsioonis käitumiseks
5. Ümberraamimise tehnika
6. Harjutus: Piiravate mõtete ümberraamimine
7. Kontakti loomine ehk liitumine: käitumise tasandil
8. Kontakti loomine ehk liitumine: sisulisel tasandil
9. Kontakti loomine ehk liitumine: kultuurilisel tasandil
10. Kliendi vajaduste selgitamine ja lahenduste pakkumine
11. Kontakti lõpetamine
12. Kokkuvõte

Lektorid

Kati Kreis, Signe Valsberg

Sihtgrupp

.

Registreeru koolitusele