Avaleht / E-õpe / E-õpe: Efektiivsete müügitekstide koostamine

E-õpe: Efektiivsete müügitekstide koostamine

Koolituse aeg
Aastaringselt
Koolituse hind
35 €
Asukoht
Internetis

Lisainfo

Koolituse tutvustus ja käsitletavad teemad

1. Müügipsühholoogia. Aitab määratleda ja mõista oma sihtgruppi. Seletab lahti peamised universaalsed inimeste mõjutamise viisid – me oleme kergemini manipuleeritavad, kui meile meeldiks tunnistada.

2. Müügitekstide üldpõhimõtted. Uuringud näitavad, et keskmiselt loetakse vaid u. 20% sinu kirjutatud tekstist. Seda protsenti saab märgatavalt tõsta ka väga lihtsate vahenditega.

3. Ettevõtte koduleht ja unikaalne müügipakkumine. Üllatuslikult rakendab ettevõtte kodulehe tähtsaimat elementi teadlikult täna vaid murdosa Eesti ettevõtetest. Kasutades juhtnööre sellest kursusest, saad end esile tõsta ja eristuda konkurentidest.

4. Adwords. Sissejuhatus kõige efektiivsema, taskukohasema ja mis peamine – viimse punktini mõõdetava tulemuslikkusega reklaami kanalisse.

5. Toote müügileht ja tootekirjeldus. Kui palju ja millist infot peaksid oma toote kohta andma, et klienti veenda? Kuidas sõnastada toote kirjeldus nii, et see veenaks ja motiveeriks lugejat otsustama. Lisaks saad ka hea tootelehe struktuuri näidise.

6. Blogi. Kas blogi võiks olla sinu ettevõte turundusplaani oluline osa? Saa teada, kuidas blogida nii, et sellest ka praktiliselt kasu oleks ettevõtte eesmärkide täitmisel.

7. E-kiri ja reklaamtekstid. Kui tihti saata e-kirju? Kui palju infot anda kirjas ja kui palju jätta kodulehele tutvumiseks? Millise pealkirjaga kirju avatakse kõige rohkem ja millised pealkirjad suunavad sinu kirja spam-kausta ilma seda avamata? E-kiri on kõige efektiivsem müügikanal veebis ja on seetõttu põhjalikult läbi uuritud valdkond. Ära hakka leiutama jalgratast, vaid võta kasutusele end tõestanud ja toimivad praktikad.

8. Pressiteate koostamine. Kas ajakirjanikega suhtlemine tekitab sinus ebakindlust? Järgi ette antud vormistust ja tõsta oma pressiteadete eduvõimalusi, koostades pressiteateid, mis meeldivad nii ajakirjanikele kui laiemale auditooriumile.

9. Kliendisoovitused. Uuringute põhjal 80% inimestest usaldab teiste tarbijate arvamust. Siit kursusest leiad juhtnöörid, kuidas muuta oma kliendid oma parimateks müügimeesteks.

Lektorid

Lauri Pihkva

Koolituse ajakava

-

Sihtgrupp

Seni on osalenud peamiselt alustavad ettevõtjad ning firmades klientidega suhtlevad inimesed. Peamine kasu sellest kursusest on arusaam, et müük ei ole ainult reklaam ja konkreetsete müügipakkumiste koostamine, vaid iga ettevõtte nimel tehtud avaldus.

Registreeru koolitusele